درمان موهای خشک و ضعیف

درمان موهای آسیب دیده

موها می توانند در استایل ما تاثیر به سزایی داشته باشند. موهای زیبا و سلامت، استایل ما را زیباتر میکند و این زیبایی برازنده ماست. مسلماً هر انسانی به هر ترتیب میخواهد به این زیبایی نهفته در وجودش دست پیدا کند.

گاهی موهای ما دچار آسیب می شوند. این آسیب می تواند به دلایل محیطی، ارثی و … باشد. آیا در این موارد، درمانی هم وجود دارد که بتوان به آن اطمینان نمود؟ بله، مشاورین ما در آواپارسیان مقاله ای در این زمینه تهیه نموده اند که می تواند مشکل شما را حل کند. پس با ما همراه باشید.

 

درمان موهای خشک و ضعیف:

همانطور که در مقالات قبل در سایت مطرح نمودیم، عوامل بسیاری در خشکی موها دخیل هستند. با دوری از این عوامل می توانید سلامت موهای خود را حفظ کنید. اما چنانچه موها آسیب دیدند و خشک و ضعیف شدند، چه کنیم؟آسیب دیدند و خشک و ضعیف شدند، چه کنیم؟

 

درمان موها با سولوشن:

شما می توانید برای درمان موهای خود، تجربه ای شگفت انگیز را با محصولات احیا و صافی  از شرکت آواپارسیان داشته باشید.

این محصولات از مواد طبیعی تولید شده است و نه تنها سلامت موی شما را تضمین می کند بلکه در رده محصولات مورد قبول محیط زیست هم میباشد.

محصولات فوق می تواند موهای آسیب دیده و شکننده را درمان کند. این محصول حتی می تواند موهای بسیار خشک را ابریشمی و لخت نماید.

 

درمان موها با شامپو کاندیشنر عصاره آرگان:

شامپو کاندیشنر عصاره آرگان یکی از درمانهای طبیعی به شمار می رود. این محصولات موها را احیا نموده و حتی صافی نیز به آنها میدهد. معمولا افراد بر اساس سلیقه خود، میتوانند یکی از دو روش استفاده از شامپو کاندیشنر یا ماسک و روغن احیا کننده را انجام می دهند تا موهایشان را از مرگ نجات دهند.

 

تفاوت سولوشن تراپی و پلکس تراپی در درمان موهای خشک:

پلکس تراپی موهای شما را ابریشمی نمیکند. موها را به حالت اصلی خود برمیگرداند. دوام بالایی دارد و تا زمانی که به آن آسیب وارد نکنید، از بین نمیرود. در عین حال نیاز به مراقبت بعد از درمان ندارد.

سولوشن موها را ابریشمی میکند و مراقبت بعد از درمان دارد. کراتینه مو، دوام بالایی در حد یک سال دارد اما در این یک سال، نباید رنگ و مش انجام داد.

 

درمان موهای آسیب دیده
آسانترین روش درمان موهای آسیب دیده

 

تفاوت کراتینه و سولوشن:

پس از انجام کراتینه بر روی موها، حتما از روغن آرگان یا ماسک مو آرگان، استفاده نمائید. این کار می تواند دوام کراتینه نمودن موهایتان را بالا ببرد. اما سولوشن نیاز به مراقبتهایی در حد کراتینه ندارد.

زمانی که موهای شما کراتین می شود، یک لایه مصنوعی روی مو میکشید که به مرور باعث نرسیدن آب و هوا به مو شده و سبب خشکی آن می شود. دقیقا مانند کاشت ناخن.

اما زمانی که موها را سولوشن تراپی می کنید، آنها را زنده می کنید و تا زمانی که به موها آسیب وارد نکنید، سالم می مانند.

سخن آخر این که:

بر اساس خواسته خود می توانید یکی از سه روش ذکر شده در مقاله بالا را انجام دهید. به یاد داشته باشید که نجات موها می تواند استایل شما را بهبود بخشد و سلامت بدن را تضمین کند.

 

نظرات (1)

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*