روشهای روشن کننده مو بدون دکلره و گرفتن رنگ طلایی از مو

روشن کردن مو به روش طبیعی

روشهای روشن کننده مو بدون دکلره و گرفتن رنگ طلایی از مو:

بسیاری از افراد به دنبال راهی برای روشن کردن مو به روش طبیعی هستند. احتمالا شما هم یکی از افرادی هستید که با مواد دکلره میانه خوبی ندارید. البته نمی توان تمامی مواد دکلره را آسیب زننده به حساب آورد. موادی مانند خمیر دکوپلکس، پودر آیس و پودر بلوبلک از برندی که حاوی مواد احیا کننده ضمن بلیچینگ هستند، به موهای شما آسیب نمی زنند. با این حال ما روشهای دیگری نیز برای بی رنگ نمودن موهای شما پیشنهاد می کنیم. پس با ترجمه مقاله ای از جیمز دیوانی / گتی ایماژ همراه ما باشید.

آیا روشن کردن موها بدون مواد دکلره امکان دارد؟

آیا واقعاً لیمو برای روشن شدن موهای شما کافی ست؟ ما از متخصصان مراقبت از مو در مورد چگونگی روشن کردن مو به طور طبیعی سوال کردیم و آنها تایید کردند که آب لیمو برای روشن کردن مو موثر است ولی گاهی اوقات!

به گفته راشل بودت ، مدیر ارشد رنگ آمیزی در سالن کاتلر / ردکن ، روشن کردن طبیعی تنها در صورتی جواب می دهد که برای شروع موهای روشن با بافت سالم داشته باشید. راشل توضیح می دهد: “هنگامی که آبلیمو را روی موهای تیره کار می کنید، با ته رنگ قرمز و نارنجی مواجه میشوید و این خوشایند نیست.”

بنابراین قبل از اینکه سعی کنید موهای خود را روشن کنید، ببینید که به چه نتیجه ای خواهید رسید. اگر موهای بلوند داشته باشید، کدرتر می شود . اگر موهایتان به رنگ قهوه ای روشن است ، ممکن است در نهایت موهای بلوند تیره ای که بین موهای شما هستند، روشن شوند ولی به قرمز توت فرنگی متمایل می شوند. اگر موهای قهوه ای تیره یا سیاه دارید ، آب لیمو و سایر دستورالعمل های طبیعی  موها را روشن نمی کند. (اگر موهای تیره دارید و می خواهید آن را روشن کنید بهتر است از پودرها و خمیرهای دکلره با مواد احیا استفاده کنید  تا ظاهر نرم و سبک تری به موهای شما بدهد.)

اگر موهای روشنی دارید ، آب لیمو می تواند موهای شما را سایه روشن کند. در مورد چگونگی روشن شدن طبیعی موها با استفاده از وسایلی که ممکن است در خانه داشته باشید، بیشتر بخوانید!

روشن کردن مو بدون دکلره

آب لیمو با نرم کننده روشن کننده مو بدون دکلره:

به گفته آئورا فریدمن ، رنگ شناس مشهور ، آبلیمو موثر است … اما با احتیاط استفاده کنید. آئورا می گوید: “آب لیمو موها را روشن و سبک می کند ، اما می تواند خطرناک باشد.” وی می افزاید: “آنقدر اسیدی است که می تواند موهای شما را بسوزاند. بهترین روش استفاده از آن، مخلوط کردن با نرم کننده و یا حتی با روغن نارگیل است، تا از مزایای مهم آبرسانی و جبران اسیدی بودن آن برخوردار شوید.”

ویتامین C روشن کننده مو بدون دکلره:

ویتامین C به لطف اسید سیتریک موجود، در روشن کردن مو موثر است. راشل به طور مرتب به مشتریان می گوید که برای روشن کردن مو، ویتامین C را امتحان کنند. راشل توضیح می دهد: “این کار آسان است. شما مقداری ویتامین C را خرد کرده ، به یک بطری اسپری اضافه کرده و روی مو اسپری می کنید. اسپری ویتامین سی باعث روشن شدن مو و از بین رفتن مواد معدنی می شود.” (حتی اگر پودر ویتامین C خریدید، می توانید از مرحله خرد کردن آن صرف نظر کنید ).

روشن کردن مو به روش طبیعی

چای بابونه روشن کننده مو بدون دکلره:

چای بابونه روش دیگری در مورد چگونگی روشن کردن مو بدون سفید کننده است. مشابه آبلیمو ، چای بابونه یکی از مواد محبوب روشن کننده مو است. در موهای رنگ روشن مانند موهای بلوند به خوبی نتیجه میگیرید. این روش را برای موهای هایلایت یا موهای رنگ شده توصیه نمی کنیم. می توانید آب لیمو را با چای ترکیب کنید و مخلوط روشن کننده مو درست کنید.

پودر دکلره سبز آواپارسیان(آیس)

 

 سرکه سیب روشن کننده مو بدون دکلره:

دوز پایین سرکه سیب نه تنها به روشن شدن مو کمک می کند، بلکه باعث از بین رفتن چربی های اضافی در کف سر و موها می شود. بعلاوه ، سرکه سیب به شما کمک می کند تا گره موهایتان از بین برود.

راشل توضیح می دهد: “یک قسمت سرکه سیب و شش قسمت آب را مخلوط کنید تا روشن کننده مو بدون دکلره درست کنید.” “این یک روش راحت برای روشن کردن موها است. ممکن است مجبور شوید چند بار این کار را انجام دهید تا نتیجه بگیرید.”

 

خمیر جوش شیرین و پراکسید هیدروژن روشن کننده مو بدون دکلره:

با استفاده از جوش شیرین و پراکسید هیدروژن خمیر درست کنید. به یاد داشته باشید که پراکسید هیدروژن به خودی خود ، موهای شما را روشن نمی کند زیرا قبل از بروز هرگونه واکنش شیمیایی خشک خواهد شد. اگر پراکسید هیدروژن و جوش شیرین را ترکیب کنید ، خمیری ایجاد می کند که می تواند روی موهای شما بنشیند و جادو کند. یک فنجان جوش شیرین را با سه قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن ترکیب کنید، آن را مخلوط کرده و به موهای خود بمالید. ماسک را به مدت 30 تا 60 دقیقه بگذارید. این ماده هم در موهای مشکی و تیره، تناژ نارنجی ایجاد می کند.

روشن کردن مو بدون دکلره

ماسک دارچین و عسل روشن کننده مو بدون دکلره:

این راه حلی برای روشن شدن طبیعی مو است. وقتی عسل و دارچین را با هم ترکیب می کنید، جادویی رخ می دهد. مقادیر کمی پراکسید هیدروژن موجود در عسل توسط دارچین فعال می شود و وقتی این مخلوط روی موهای شما قرار بگیرد، موها دو درجه روشن می شود. ترکیب 2 قاشق غذاخوری عسل ، 1 قاشق غذاخوری دارچین و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون (برای آبرسانی بیشتر) ماسک ایجاد کنید. همه را با هم مخلوط کنید و اگر خیلی غلیظ است کمی نرم کننده به آن اضافه کنید.

موهای آسیب دیده را میتوان دوباره رنگ کرد!!

 

جوش شیرین و شامپو روشن کننده مو بدون دکلره:

این ترکیب برای روشن نمودن رنگ موهای رنگ شده مناسب است. جوش شیرین باعث باز شدن موهای شما می شود در حالی که شامپوی شفاف کننده می تواند رنگ مو را کمرنگ کند.

جوش شیرین و شامپو شفاف را با هم مخلوط کنید و این مخلوط را روی موهای نم دار خود بمالید. کلاه حمام بگذارید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید.

چطور رنگ موی مناسب خود را بیابیم

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*