موهای آسیب دیده را میتوان دوباره رنگ کرد!!

پلکس تراپی برای احیا

ضرورت پلکس تراپی موها:

ضرورت پلکس تراپی برای هر خانمی که نیاز به رنگ مو، دکلره، براشینگ، اتوی مو و …. دارد، انکار ناپذیر است.

رنگ مو، اتو و براشینگ، دکلره و … می تواند آسیب جبران ناپذیری به موهایتان وارد کند. حتما متوجه شده اید که پس از چندین بار استفاده از رنگ مو، حتی رنگهای تیره، موهایتان کیفیت اولیه را از دست می دهد.

به مرور زمان، خشکی و وز شدن مو اتفاق می افتد، موها ضعیف می شوند و ریزش پیدا می کنند و بسیاری اتفاقات دیگری که اصلا خوشایند نیست. راه حل تمامی آسیبهای مو، پلکس تراپی است.

 

چرا پلکس تراپی؟

زمانی که از عوامل مخرب مو استفاده می شود، پیوندهای اجزا مو شکسته می شود. در اثر شکستن پیوندها، موها کیفیت خود را از دست می دهند. با پلکس تراپی، تمام پیوندهای شکسته مو، دوباره ترمیم می شوند و موها کیفیت اولیه خود را به دست می آورند.

 

موهای آسیب دیده را میتوان دوباره رنگ کرد!!

با وجود معجزه ای مانند پلکس، میتوانید موها را پلکس تراپی نموده و سپس رنگ کنید. میتوانید موهایتان را به هر رنگی که میخواهید، درآورید. پلکس، معجزه ای است که بوسیله آن، موهای فوق العاده آسیب دیده، با خاطری آسوده، به رنگ دلخواه درمیاید.

چنانچه مایل به انجام دکلره بر روی موهای فوق العاده آسیب دیده هستید، میتوانید پلکس را با مواد دکلره مخلوط نموده و بر روی موها استفاده کنید. از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.

توصیه ما: اگر موهای کشسانی دارید، بهتر است به جای کراتینه از پلکس تراپی استفاده نمائید.

 

کراتینه همان پلکس تراپی است؟

کراتین با پلکس تفاوت زیادی دارد. موهایی که به شدت آسیب دیده اند، بوسیله کراتینه درمان نمی شوند اما بوسیله پلکس تراپی درمان می شوند.

توصیه کارشناسان آواپارسیان: درمان عمقی ترین بخش موها یاکورتکس

سولوشن تراپی بهتر است یا پلکس تراپی:

سولوشن نوعی فیبرو پروتئین است که موها را پروتئین تراپی کرده و باعث صافی و احیا می شود. پلکس تراپی اما موها را صد درصد احیا نموده ولی صافی 100 در 100 نمیدهد. بنابراین انتخاب بین پلکس و سولوشن، بسته به درخواست و انتظار شما دارد.

 

احیا موهای آسیب دیده
پلکس درمانی برای احیا مو

 

تفاوت پلکسهای آواپارسیان با پلکس های موجود در بازار:

پلکس آواپارسیان، چندین سال است که توسط بهترین رنگ و مش کاران ایران، استفاده می شود. از لحاظ قیمت، قیمتی متعادلتر از پلکسهای دیگر دارد. قدرت احیا کنندگی بسیار بالای این پلکسها، آن را منحصر به فرد نموده و اولویت اولِ سالنهای متعهد و بنام است.

 

سخن آخر این که:

جهت زیبایی و درمان موها، میتوانید یکی از موارد کراتین (صافی صد درصد)، پلکس تراپی(احیا صد درصد) یا سولوشن( احیا 80 درصد و صافی صد درصد) را انتخاب نمایید.

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*