درمان عمقی موهای آسیب دیده

درمان موهای دمیج

درمان عمقی موهای آسیب دیده:

درمان عمقی موهای آسیب دیده با میراکل آواپارسیان امکان پذیر است. اگر موهایتان به دلایلی مانند دکلره، حرارت، کراتین و … آسیب دیده و تصور می کنید که دیگر نمی توانید موهایی صاف و سالم داشته باشید اشتباه می کنید.

با تولید روغن احیا کننده و ماسکهای آرگان  و ورود این محصولات معجزه به بازار تولیدات آرایشی، نگرانی درمان موهای آسیب دیده بی مورد است. با خاطری آسوده موهای آسیب دیده تان را با روغن احیا کننده، دوباره به سلامت دوران بچگی برسانید، دوباره موها را دکلره کنید و به پایه دلخواه برسانید.

 

نکاتی درباره میراکل آواپارسیان:

میراکل مذکور، مدتهاست که رقیب اولاپلکس در بین سالن داران حرفه ای می باشد. این ماده با وجود این که مدت کوتاهی در حد چهار سال است که بازار راه پیدا کرده، به دلیل کیفیت باور نکردنیش، جای خود را در بین حرفه ای های رنگ و مش باز کرده و همچنان در حال ربودن بازار از دست رقباست.

 

چرا دکوپلکس آواپارسیان عمل احیا در حین دکلره انجام می دهد؟

مواد دکلره در حین انجام دکلره، بوسیله باز نمودن پولک موها، مقاومت آن را پائین می آورد. اما زمانی که میراکل با این مواد مخلوط شود، مقاومت مو بالا می رود. در حقیقت به جای شکستن پیوندهای دی سولفیدی، ارتباط بین آنها همچنان برقرار می ماند.

به این ترتیب مقاومت مو بالا می رود و عمل احیا حین دکلره انجام می شود. در این حالت، موها تا آخرین حدی که توان دارد، روشن می شود.

 

میراکل تراپی برای چه نوع موهایی توصیه می شود؟

اگر موهایتان در اثر دکلره آسیب دیده، اگر در اثر بیماری موهایتان خاصیت کشسانی پیدا کرده و ضعیف شده نیاز به پلکس تراپی یا میراکل تراپی دارید.

اگر موهایتان وز یا خشک شده و خرد می شود یا در اثر عوامل خارجی سوختگی در آن ایجاد شده، نیاز به میراکل تراپی دارید.

 

آیا میراکل آوا پارسیان به تنهایی قابل استفاده بر روی موها می باشد؟

بله میراکل آوا پارسیان می تواند به تنهایی هم بر روی موها استفاده شود. در این حالت نیز می تواند عمل احیا موها را به طور فوق العاده ای انجام دهد. به یاد داشته باشید که میراکل تراپی صافی صد درصد نمی دهد ولی احیا صد درصد دارد. چنانچه مایلید همراه با احیا صافی نیز داشته باشید، سولوشن گزینه بسیار عالی برای شماست.

 

توصیه ما جهت احیا عمقی موهایتان، استفاده از سرم مو عصاره آرگان است.

 

ماندگاری کراتینه بیشتر است یا میراکل؟

میراکل حالت درمانی دارد و موها را به حالت اولیه خود برمی گرداند ولی کراتینه خاصیت درمانی بر روی موها ندارد. در حقیقت لخت و ابریشمی کردن موها بدون درمان آن، عمل کراتینه است.

میراکل، حالت دائمی دارد زیرا موها را به حالت اولیه خود برمیگرداند ولی کراتینه موقتی است.

میراکل فقط در صورتی از بین می رود که شما دوباره سلامت موهایتان را به خطر بیندازید. کراتینه فقط لایه ای بر روی مو میکشد که بعد از مدتی از بین می رود.

میراکل پیوندهای دی سولفیدی مو را به حالت اولیه خود برمیگرداند. کراتین مانند کاشت ناخن، بالایه ای که بر روی مو میکشد باعث نرسیدن آب و هوا و مواد مغذی به مو می شود.

 

آیا میراکل مو نیاز به مراقبت دارد؟

خیر، از آنجا که میراکل نوعی درمان است، موهایتان را به حالت طبیعی برمیگرداند. هر نوع مراقبتی که برای موهای طبیعی لازم است، برای میراکل نیز لازم است. برخلاف کراتینه که نیاز به شامپو مخصوص و مراقبتهای بعد از عمل کراتینه دارد، میراکل نیاز به مراقبت ندارد.

 

درمان موهای آسیب دیده
درمان موهای آسیب دیده با میراکل لومینوس

 

آیا میراکل تراپی در منزل امکان دارد؟

میراکل تراپی در منزل بوسیله شخص غیر متخصص هم امکان پذیر است. بنابر این می توانید آن را در منزل نیز انجام دهید.

سخن آخر اینکه:

چنانچه موهای شما آسیب دیده است، از میراکل درمانی استفاده کنید تا یک بار برای همیشه به موهای طبیعی خود دست پیدا کنید. میراکل تراپی از درمانهایی است که با یک بار انجام آن، دیگر نیاز به درمان ندارید، مگر این که مجدد به موهای خود آسیب برسانید.

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*