آیا دکلره بدون آسیب امکان پذیر است

آیا دکلره بدون آسیب امکان پذیر است

آیا دکلره بدون آسیب امکان پذیر است؟

شما هم از دکلره کردن خاطره خوشی ندارید یا نزدیکانتان بازخورد منفی از دکلره کردن دارند؟ شاید هم شنیده اید که عمل دکلره موها را تا حد مرگ به آسیب می کشاند. در هر سه صورت مطمئنا یا حاضر به دکلره نیستید یا با ترس و لرز این کار را انجام می دهید. شاید فکر می کنید دکلره بدون آسیب ممکن نیست. ما در این مطلب به شما راه های دکلره بدون آسیب را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

دکلره به چه معناست؟

آیا دکلره بدون آسیب امکان پذیر است

دکلره یا بیلیچینگ عملی ست که برای گرفتن نتیجه دلخواه از تغییر رنگ موها انجام می شود. در حقیقت بسته به رنگ دلخواه، موها را بی رنگ میکنند تا رنگ جدید را بپذیرد. معمولا دکلره اثر منفی بر بافت مو می گذارد و آن را شکننده می کند. در این صورت باید مجدد موها را بوسیله مواد احیا مانند پلکس، روغن آرگان و میراکل و … مجدد احیا کرد که متاسفانه دوباره موها به کیفیت سابق برنمی گردد. راه هایی وجود دارد که می توانیم دکلره بدون آسیب انجام دهیم! بهترین روشهای دکلره در زیر ذکر شده است که امیدواریم در مورد آن بازخوردهای خود را به ما برسانید.

 

وسایل مورد نظر برای دکلره بدون آسیب:

اکسیدان با درجه های مختلف  6، 9، 12- پودر های دکلره مختلف از جمله پودر بلوبلک آواپارسیان، آیس آواپارسیان – خمیر دکوپلکس آبی یا سفید آواپارسیان – رنگ مو به رنگهای مختلف و پر کاربرد – شامپو تثبیت کننده (رنگ مو و دکلره) – پیش بند و روپوش مخصوص رنگ – شانه های دم باریک، دندانه درشت – پنبه – کاسه و برس رنگ – اپلیکاتور

– کرم مرطوب کننده و محافظ پوست – ماسک صورت و ماسک مو – دستکش مورد نیاز می باشد.

 

آیا دکلره بدون آسیب امکان پذیر است

پودر دکلره بلوبلک آواپارسیان:

پودر دکلره بلوبلک آواپارسیان جهت موهای رنگ شده یا موهای طبیعی استفاده می شود. به جهت فرمولاسیون حاوی روغن آرگان و مواد احیا کننده مانند پلکس، آسیب به موها به صفر رسیده و می توانید دکلره بدون آسیب را تجربه کنید. این پودر ضد قرمزی موهاست و برای رفله گیری بسیار عالی جوابدهی دارد.

اگر موهای  شما از قبل آسیب دیده  است، دقت داشته باشید که برای جلوگیری از سوختگی مو، دائم موها را کنترل نمایید و مقاومت آنها را بررسی کنید. اگر قسمتی از مو را جدا نمودید و کش آمد، بلافاصله موها را شسته و خشک نمایید.

پودر دکلره آیس آواپارسیان:

پودر دکلره آیس جهت موهای رنگ شده یا موهای طبیعی حساس استفاده می شود. این پودر دارای فرمولاسیون خنک کننده کف سر می باشد. به جهت فرمولاسیون حاوی روغن آرگان و مواد احیا کننده مانند پلکس، آسیب به موها به صفر رسیده و می توانید دکلره بدون آسیب را تجربه کنید. اگر موهای شما از قبل آسیب دیده است، دقت داشته باشید که برای جلوگیری از سوختگی مو، دائم موها را کنترل نمایید و مقاومت آنها را از نظر کشسانی بررسی کنید. اگر قسمتی از مو کش آمد، بلافاصله موها را شسته و خشک نمایید.

 

نحوه استفاده از پودرهای دکلره آواپارسیان:

آیا دکلره بدون آسیب امکان پذیر است

 

پودرهای دکلره آواپارسیان با انواع اکسیدان می تواند مخلوط شود. با این پودرها میتوانید دکلره بدون آسیب را تجربه کنید. در صورتی که قصد دکلره تمام مو را دارید، بهتر است یک پیمانه از این پودر را با سه پیمانه اکسیدان مخلوط نمایید. برای مشهای کلاهی و فویلی بهتر است غلیظتر مخلوط خود را تهیه کنید.

 

خمیر دکوپلکس آواپارسیان:

دکوپلکس آواپارسیان خمیر آبی رنگ دارای فرمولاسیون پودر آبی، روغن آرگان، پلکس و دیگر مواد احیا کننده مو می باشد. این خمیر به جهت احیا هنگام دکلره، آسیب دیدگی مو را به صفر می رساند. مدت زمان مکث این خمیر حداقل 40 دقیقه است و از آن به بعد بهتر است موها از نظر کشسانی چک شود.

 

روش دکلره با دکوپلکس آواپارسیان:

آیا دکلره بدون آسیب امکان پذیر است

دکوپلکس آواپارسیان با انواع اکسیدان می تواند مخلوط شود. با این خمیر میتوانید دکلره بدون آسیب را تجربه کنید. در صورتی که قصد دکلره تمام مو را دارید، بهتر است یک پیمانه از این خمیر را با دو پیمانه اکسیدان مخلوط نمایید. برای مشهای کلاهی و فویلی بهتر است نسبت یک به یک یا یک به یک و نیم پیمانه اکسیدان را تهیه نمایید که مخلوط خود را غلیظتر تهیه کنید.

 

 

 

سخن آخر اینکه:

با استفاده از محصولات دکلره سلامت محور آواپارسیان، نیازی به افزودن ماسک یا شامپو نرم کننده یا مواد احیا به ماده دکلره ندارید. با خاطری آسوده می توانید دکلره بدون آسیب را تجربه کنید.

    پاسخ دهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*