خصوصیات روغن آرگان مراکشی اصل

روغن آرگان اصل مراکش

خصوصیات روغن آرگان مراکشی اصل:

روغن آرگان مراکشی با اصالت، خصوصیاتی منحصر به فرد دارد که در این مطلب سعی میکنیم به بیان بیشتر آنها بپردازیم. به این ترتیب، شما می توانید در هنگام خرید، روغن آرگانِ مورد نظر را به درستی انتخاب نموده و با اطمینان استفاده کنید.

 

بسته بندی آرگان اصل:

بسته بندی این محصولات در بطری شیشه ای و تیره انجام می شود. نور باعث تجزیه عناصر این روغن طلایی می شود و خواص آن را از بین می برد. در این صورت ممکن است حساسیت پوستی نیز ایجاد کند. در ضمن روغن آرگان را در بسته بندی های غیر شیشه ای خریداری ننمائید. جعبه ای که شیشه روغن آرگان مراکشی در آن قرار می گیرد نیز باید تیره باشد.

 

جذب روغن آرگان:

چنانچه روغن آرگان اصل خریداری نموده باشید یا فعلا در مرحله تست آن باشید، خوبست بدانید که این روغنها سریع جذب می شوند. روغن آرگانهایی که چرب باشند، دارای پارافین یا مواد شیمیایی دیگر هستند.

 

قیمت روغن آرگان مراکشی:

به یاد داشته باشید که اگر تمایل به خرید روغن آرگان مراکشی دارید، نباید انتظار قیمت پائین داشته باشید. به دلیل فرآیند بسیار دشوار روغن کشی از میوه درخت آرگان، تولید کنندگان این محصول هزینه بالایی تا پایان فرآیند تولید  متحمل می شوند. بنابراین نباید انتظار قیمت پائین داشت مگر روغن آرگان تقلبی باشد.

 

بافت و رنگ روغن آرگان مراکشی:

روغن آرگان بافتی نرم دارد. هنگام استفاده بر روی پوست و مو، حالت چسبندگی ندارد ضمن این که رقیق هم نیست. آرگان به محض این که جذب پوست می شود، آرامش و لطافت به پوست میبخشد.

از لحاظ رنگ نیز باید طلایی باشد. اگر خیلی روشنتر یا خیلی تیره تر باشد، با روغنهای دیگر مخلوط شده است.

 

برچسب روی بسته بندی:

دقت داشته باشید که بر روی بسته بندی روغن آرگان مراکشی تولید موروکو(Morocco) حک شده باشد. این کلمه لاتین نشان می دهد که روغن خریداری شده، اصل مراکش است.

 

روغن آرگان خوراکی و غیر خوراکی:

روغن آرگان خوراکی به رنگ قهوه ای تیره است. به دلیل حذف مواد اضافی این روغن که قابل هضم و جذب برای انسانها نیست، فرآیند این روغن برای مصرف خوراکی، طولانی تر است و رنگ آن تیره تر می باشد. برعکس نوع خوراکی، روغن آرگان غیرخوراکی این روغن به رنگ طلایی است.

 

روغن آرگان اصل
روغن آرگان مراکشی با اصالت، خصوصیاتی منحصر به فرد دارد

 

از کجا روغن آرگان مراکشی بخریم؟

روغن آرگانهای اصل را از داروخانه های معتبر، مطب پزشکان و فروشگاه های معتبر آرایشی خریداری نمائید. معمولا این مکانها روغن آرگان مراکشی اصل ارائه میکنند.

 

سخن آخر این که:

هنگام خرید روغن آرگان، ضمن مشورت با مشاوران ما یا فروشنده های آرایشی، به موارد ذکر شده در این مقاله عمل نمائید تا با اطمینان بیشتری خرید و استفاده کنید.

نظرات (1)

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند*